Wednesday 25 May 2011

Adam Dan Mainan Barunyer..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ni aku nak share sikit pasal anak bertuah aku c Adam Iman ni..Memandangkan anak bertuah aku ni dah 9 bulan lebih n semakin membesar..So Adam ni dah memerlukan mainan-mainan baru sbb aku tgk dia dah x berapa layan dah mainan yg ada kat umah skrg ni..Mungkin dah boring kot asik mainan yg sama jer..Hehe..

Nak dijadikan cerita..Minggu lepas aku n wife aku pun pegi la area KL n Chow Kit untuk cari mainan baru untuk Adam..Sebab kat situ banyak kedai pemborong alat-alat mainan..So blh la dpt harga murah sikit berbanding harga kat kedai-kedai biasa ni..Lebih kurang 5 kedai jgk la ktorg g survey mainan n compare harga..Cari punya cari punya cari..Akhirnya ini lah hasilnya yg Adam dapat..

Adam dah start minat main bola..

Lori-lori baru Adam..

Adam tersangat-sangat suka..

Dah jadi mainan wajib Adam kat umah..

Tak tau la berapa lama blh tahan lori ni sbb asik kena campak je dgn Adam..Hehe..

Yeah..Kereta baru Adam..

Hak Milik Muhammad Adam Iman..

Tengok la betapa sukernyer Adam naik kereta tu..

Naik kereta sambil berdiri..Macam dah pro je Adam ni..

Pon pon pon pon..Tepi tepi Adam nak lalu..Hehe..
Sangat hepi bila tgk Adam suker sgt2 dgn semua mainan yg ktorg belikan..Membazir ker aku ni??..Tak kira la apa yg org lain pikir..Aku n wife aku cuma nak anak bertuah ktorg ni hepi n menikmati zaman kanak-kanak nyer..Berkorban apa saje untuk Adam Iman..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...