Tuesday 3 May 2011

Welcome to Airis Antasha..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sebenarnya minggu lepas lg aku nak post psl anak buah aku yg baru ni tp x pernah sempat sbb bz sgt2..So kali ni aku nak cerita la skit psl adik aku yg dah bersalin n dpt baby girl..Bila bersalin??..Hari sabtu 23/04/2011 lebih kurang pukul 3.30am..Kecik jer baby dia..Berat pun 2.1kg jer..Actually adik aku ni bersalin awal sebulan drp due date dia..Kalo ikut due date dia dijangka bersalin 25/05/2011..Tapi mungkin baby ni dah x sabar2 nak melihat dunia..Hehe..Nama anak buah kesayangan aku ni ialah AIRIS ANTASHA..Papa n mama dia panggil AIRIS jer...

Aku, wife aku n anak teruna aku yg sorg ni c Adam pun trus la ke Hospital Selayang sbb xcited (wife aku la yg xcited sgt hehe..) nak tgk baby baru ni..Sampai jer kat sna, aku tgk dah ramai org yg dtg melawat..Mak n bapak aku pun ada kat sana..Aku tgk terpancar kegembiraan kat muka kedua org tua aku ni sbb dpt cucu baru n ke2 yg comel..Maknanya org tua aku ni dah dapat la sepasang cucu..Si teruna Adam yg semakin membesar n nakal dan jugak si gadis Airis yg masih kecil n x tau apa2 lg..

Ok la jom kita tgk gambar-gambar c AIRIS ANTASHA yg sempat aku amik..

Comelnyer c Airis ni..

Mak aku yg sedang memangku cucu barunyer..

Kecik jer jari2 c Airis ni..Teringat masa Adam baru lahir dulu..

Anak buah kesayanganku yg lena beradu..

Tengok la c Adam ni yg Xcited sgt nak pegang Airis..

Macam c Adam jgk dulu..Airis ni pun kena kuning jgk sampai kena tahan kat wad NICU..Tinggi jgk dia kena kuning sampai bacaan cecah 300..Mama n papa dia pun risau sgt2 mcm aku dgn wife aku jgk dulu masa Adam kena tahan kat wad..Semoga Airis cpt sembuh drp kena kuning..Semoga sihat selalu n dijauhkan daripada segala penyakit..Amin..










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...